במפתיע: הדירקטוריון ב'אסותא' פיטר את המנכ"ל מתפקידו

    במהלך שש השנים האחרונות התחלפו המנכ"לים בקצב גבוה מהרגיל, וכיהנו בו ארבעה מנכ"לים
    ארי וידר No Comments on במפתיע: הדירקטוריון ב'אסותא' פיטר את המנכ"ל מתפקידו

    בית החולים 'אסותא' כינס את חברי הדירקטוריון בשבוע שעבר, במהלך הישיבה התבקש המנכ"ל לצאת מן החדר ולאחר מספר דקות התבשר על פיטוריו • בבית החולים סירבו להגיב לידיעה

    בית חולים אסף הרופא • אילוסטרציה צילום: פייסבוק
    במהלך שש השנים האחרונות התחלפו המנכ"לים בקצב גבוה מהרגיל, וכיהנו בו ארבעה מנכ"לים
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל רשת בתי החולים הפרטיים אסותא, רו"ח פנחס צרויה, פוטר במפתיע בשבוע שעבר. במהלך ישיבת דירקטוריון שהתקיימה בשבוע שעבר באסותא, התבקש צרויה לעזוב את החדר כנהוג כשמתקיים דיון הנוגע למנכ"ל, אולם זמן קצר אח"כ נודע לו כי הדירקטוריון החליט לאשר את הצעת יו"ר אסותא שוקי שמר ולפטר את צרויה.

    אסותא שייכת לקופת החולים מכבי, ובדירקטוריון אסותא יש רוב לנציגי הבעלים, מכבי. על חברי הדירקטוריון נמנים בין היתר מנכ"ל מכבי רן סער ויו"ר מכבי, פרופ' משה רווח. במהלך שש השנים האחרונות התחלפו המנכ"לים בקצב גבוה מהרגיל, וכיהנו בו ארבעה מנכ"לים.

    כל זה קורה כאשר באסותא עומדים לפני פתיחת בית חולים חדש באשדוד, אשר צפוי לקום על שטח של 70 דונם הוא יאכלס 300 מיטות ויעסיק כ-1000 עובדים. בית החולים צפוי להיפתח בשנה הבאה.

    מנכ"ל אסותא ומועצת המנהלים של החברה סיכמו ביניהם ברוח טובה על סיום כהונתו של מנכ"ל אסותא, רו"ח פנחס צרויה וזאת לאור חילוקי דעות ביחס להמשך דרכה של אסותא מרכזים רפואיים.

    אסותא מבקשת להודות למר צרויה על תרומתו הרבה וארוכת השנים להצלחת החברה וצמיחתה הן בתפקידו כמנכ"ל והן בתפקידו הקודם כסמנכ"ל הכספים של הרשת ומאחלת לו הצלחה מרובה בהמשך דרכו המקצועית.

    מר צרויה ביקש להודות לדירקטוריון ולעובדי החברה על שיתוף הפעולה והתמיכה להם זכה והביע בטחונו באנשי אסותא ויכולתם להוליך את החברה לקראת האתגרים הנכונים לחברה.


    0 תגובות